АПН спільно з партнерськими організаціями розпочинають кампанію «Переходь на українську»

До Дня української мови та писемності Асоціація Політичних Наук спільно з Центром української політики «Ексампей», Кропивницькими осередками ВУТ «Просвіта» та Руху захисту української мови, за підтримки Управління комунікацій з громадськістю та інформаційної діяльності КОДА ініціюють соціальну рекламну кампанію «Переходь на українську».

За перехід на українську мову агітують звичайні кропивничани, які свого часу вже пройшли свій шлях переходу. Це ветерани, журналісти, лікарі, активісти, програмісти, спортсмени, блогери.

 

«Ідея соціальної реклами полягає у тому, що будь-кому під силу повернути свою мовну ідентичність, загублену через агресивну інформаційну політику ворожої Росії. Важливо розуміти, що українці ставали російськомовними не добровільно, а насильно, завдяки політиці русифікації, завдяки приниженню української. Це відбувалося спершу в Російській імперії, потім в СРСР, а нині – на всьому пострадянському просторі. Часом це були прямі адміністративні заборони, але переважно русифікація відбувалась непомітно для самих українців. Сьогодні ми маємо усвідомити, що незалежна Україна неможлива без української мови, ми маємо повернути свою мовну ідентичність. І приклади тисяч людей, яким це вдалося, доводять, що це можливо», - розповів про ініціативу один із її співзасновників Дмитро Сінченко, голова ГО «Асоціація Політичних Наук».

Протягом тижня соціальна реклама має з’явитися на біл-бордах та лайтбоксах у Кропивницькому і області. Для створення соціальної реклами були використані постери Безкоштовних курсів української мови «Просто говори українською» дизайнера Оксани Аті. Фотограф – Валентина Онищенко.

 

Фото із сюжетами кампанії можна знайти за посиланням.

 

Прес-служба АПН